Friday, September 19, 2008

A day with Sara and my schoolmates..


Hello guys..
Today I nk post bout an old story actually..hihi..
hum..it happened in last month..
During the mid-break...huhuw..

Erm..I knal dgn Sara ni bru jew..
But..I rpat dgn diew mcm dah knal a few years..huhu..
I knal Sara bcoz diew sme course dgn I dkat UiTM Perlis nih..
Hum..mse ktorg kluar ni ktorg pi Pavilion..
Then ktorg tgk wyang cite Dont Mess With The Zohan..
Urgghh..cite paling bodo penah I tgk..haha..
And u know what? I xhbis tgk pon citer tuw..
Lpas sejam lebih citer tu start I kluar..huhuw..
sbb cite tu mrepek+bodoh+lucah bangang +boring..haha..























But..sume tu terubat after I bought J.Co douhgnut...haha..
Hum..the I mkn 1901..fuh..Mmg besh sgt..hihi..























Sempat posing..

























But then..mlam plak I hangout with my schoolmates..
Huhu..mmg best sgt..sbb dh lme x jumpe diorg...
Hum..Tp yg pling best sbb dpt jumpe somebody..hehe..
Rindu sgt diew..lastly dpt gak jumpe..huhuw..


























The center one is Abg Man..hihi..


















From left Rauff,Fahmi, Yeop n Idris...



















Cubaan Epul utk mencium Firdaus...Hahaha..

Hum..Anyway..I hope that we're frens forever..love ya..

1 comment:

Nad Eusoff said...

bapak bodo epul nk com pdot..
hahaks..
eyt sumone tu mat ke man?
hahahahahahaha

man kang fad tumbuk hang!
hiks
man ngn fad ag ke?