Thursday, July 10, 2008

Chill..

Title kat atas nun sbenarnye nme sbuah cafe yg ade kat Uitm aku..
Huhu..maju gak ekk U aku nih..
Aku ingat kat cni ala2 kg..haha..
Hum..xtually aku bkn nk promote kdai chill nih..
Tpi aku nk cite yg kat cni la first time aku hangout ngn geng CS aku..
Mybe korunk xtau CS tu menda..haha..CS tu Science Com keyh..
Hum..Pic kat bwah ni antara geng2 CS aku la..
Tp..rmai yg x dtg..sbb ktorg bru knal shari kan..so,cam malu2 la sket..
Yg gurl plak dh mkan awl2..so tinggl yg guys je la..hu..















Huhu..mcm2 kitorg order time ni..nasi paprik ar..nasi gorng ar..air plak ktorg order je 2 jag...snang..hehe..
















Mereka ni pula adalah jejaka2 poyo..haha..jika berminat..sila hubungi talian bebas tol berikut..1800-44-3344..tekan2 mendapat..atau layari laman web berikut..www.klaukorangpercayakorangmmgbengap.com.my.

Sekian..

No comments: