Monday, March 31, 2008

Nokia N96



Specification

Dimensi :
102.5 x 56 x 17.6

Berat : 125 g

Memory : Internal (16MB)
Expansion (micro SD)

HSDPA : Yes

3G : Yes

GPRS :
Class 32

Infrared : Yes

Wifi/WLAN :
802.11 g/b with UPnP support

Camera :
CMOS, Carl Zeiss Optics , 5.0 Megapixel

Pendapat aku :
Aku suka gila HP ni sbb ada mcm2 fungsi yg cambest..antaranya GPS, Wifi (Boleh online di Starbuck..ngee) , Camera 5MP with carl Zeiss lens, n Hp ni bley suport N-Gage platform..Juga dikatakan Hp ni bley tgk live tb..Hp ni belum lagi berada di pasaran..so aku bleh la kumpul wet utk bli Hp ni..mimimi

Di bwah ni ade beberapa gbar close-up Hp ni..Aku curik dri laman web lain..ngee..tpi xpe..gbr ni x di copyrighted..

Kecil dan molek je Hp ni..Snang nk dibawak kemana2..Ringan pon ringan..
















Hp ni jugak ade stand tersendiri..memudahkan si pengguna menonton muvee or vid tanpa pegang HP..Hihi...mudah kan?

1 comment:

Nad Eusoff said...

Eiyo..kamu buat aku lapar tgk n96 ni! Dah bli nanti jgn lupa tau perjanjian kita utk bertukar hak milik selama 2 menggu! Hahaha